فرماندار مسجدسلیمان:منازل باقی مانده در مناطق آلوده به نشت نفت و گاز شهرستان باید تعیین تکلیف شوند

فرماندار مسجدسلیمان:منازل باقی مانده در مناطق آلوده به نشت نفت و گاز شهرستان باید تعیین تکلیف شوند

پارسوماش خبر/ظهر امروز(چهارشنبه) با حضور فرماندار مسجدسلیمان،حجت الاسلام سیداحمدی امام جمعه،دارابی مشاور اجتماعی وزیر نفت در حوزه مسئولیت های اجتماعی و جمعی از مدیران ادارات،جلسه بررسی میزان پیشرفت پروژه های مشارکتی نفت در حوزه های مختلف در این شهرستان برگزار شد.

فرماندار مسجدسلیمان در این جلسه گفت: با همت دولت مردمی خوشبختانه مشارکت نفت در پروژه های مختلف شهرستان قابل لمس است و امروز پروژه های مختلفی در حوزه های راه،مسکن،ورزش،درمان،آب و فاضلاب و….در شهرستان فعال هستند که بصورت مشارکتی یا از محل اعتبارات نفت و آلایندگی ها تامین اعتبار می‌شوند.

وی ادامه داد: مسجدسلیمان با توجه به اینکه یک شهر نفتی می‌باشد بدون شک نیازمند توجه بیشتر است و موارد زیادی وجود دارد که نیازمند اهتمام و مشارکت وزارت نفت در حوزه مسئولیت های اجتماعی هستند.

مولایی افزود:یکی از مواردی که امروز مسجدسلیمان نیاز دارد بحث تعیین تکلیف مناطق آلوده به نشت نفت و گاز است تا مردم این مناطق از بلاتکلیفی خارج شوند زیرا برخی مناطق آلوده به نفت و گاز امروز به همین دلیل تبدیل به مخروبه شده اند.

حجت الاسلام سیداحمدی در ادامه جلسه ضمن اشاره به مشارکت خوب نفت در پروژه های فعال شهرستان و پیگیری های نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی،بر لزوم توجه بیشتر وزارت نفت به توسعه زیرساخت ها در مسجدسلیمان و تعریف پروژه های عمرانی بیشتر در منطقه تاکید کرد.

درباره نویسنده

247مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .


تمام حقوق این سایت برای © 2024 پارسوماش خبر. محفوظ است.
Спроектований : Амін Кашані Біргані