برگزاری جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان مسجدسلیمان

برگزاری جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان مسجدسلیمان

برگزاری جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان مسجدسلیمان
به گزارش روابط عمومی فرمانداری مسجدسلیمان،صبح امروز با حضور فرماندار مسجدسلیمان،علی ذلقی دادستان،شهردار مسجدسلیمان و جمعی از مدیران ادارات جلسه ستاد مدیریت بحران و بررسی مشکلات ساختمان های ناایمن این شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.

فرماندار مسجدسلیمان در این جلسه گفت:با توجه به نزدیکی بارندگی های احتمالی کلیه ادارات باید اقدامات پیشگیرانه را در نقاط مختلف از جمله میدان بانک ملی،شهرک ولیعصر (عج) و….در این شهرستان صورت دهند و از بحران های احتمالی جلوگیری شود.
وی ادامه داد:ضروری است اداره راه راهداری تا قبل از بارندگی ها نسبت به بازکردن دهانه پل های ورودی و مسیرهای ریزشی در جاده های ورودی و خروجی این شهرستان اقدام کند.
مولایی تاکید کرد:برخی از ساخت و سازها را باید از همان ابتدا نظارت و کنترل کرد و بعد از ساخت و پایان کار، مدیریت بحران سخت می شود و در این خصوص ادارات و دستگاه های ناظر باید دقت عمل داشته باشند.

دادستان مسجدسلیمان در ادامه جلسه گفت:یکی از مهم ترین اقدامات در بحث مدیریت بحران های مختلف،بحث پیشگیری است و با پیشگیری می توان از وقوع برخی بحران ها جلوگیری کرد.
وی ادامه داد:ادارات ذیربط و ناظر در ساخت و سازها قبل از ساخت و پایان کار، ورود کنند تا شاهد بحران احتمالی در آینده نباشیم.

ذلقی افزود:نظام مهندسی و ادارات ذیربط در شهرستان نسبت به ساخت و سازهای ناایمن در شهرستان برخورد لازم و نظارت کافی داشته باشند و قطعا دستگاه قضایی در این زمینه پشتیبانی و حمایت خواهد کرد.

درباره نویسنده

247مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .


تمام حقوق این سایت برای © 2024 پارسوماش خبر. محفوظ است.
Спроектований : Амін Кашані Біргані