جلسه فرماندار مسجدسلیمان با اعضای شورای شهر؛

جلسه فرماندار مسجدسلیمان با اعضای شورای شهر؛

خبرگزاری پارسوماش خبر به نقل از روابط عمومی فرمانداری:

فرماندار مسجدسلیمان در جمع اعضای شورای شهر:

اختلاف باعث عقب افتادن کار مردم می‌شود و آماده هرگونه حمایت و پشتیبانی برای خدمت رسانی به مردم هستیم

لزوم نظارت مستمر و کنترل هزینه ها در حوزه های مختلف

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مسجدسلیمان،عصر امروز(دوشنبه) اعضای شورای اسلامی شهر با فرماندار این شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

فرماندار مسجدسلیمان در این جلسه ضمن تبریک هفته تربیت بدنی گفت:یکی از مواردی که در بحث مدیریت لازم است بحث ایجاد همدلی و تعامل است و از همان روز اول فاصله بین همه ارکان شهرستان را حذف کردیم و محور خود را تعامل و همدلی قرار دادیم .
وی ادامه داد:اختلاف ها در بخش های مختلف باعث عقب افتادن کار مردم می شود و هیچ چیز به مردم نمیرسد و قطعا آماده هر نوع همکاری و پشتیبانی از شورای شهر در راستای خدمت رسانی به مردم هستیم.

مولایی اضافه کرد:شورای شهر باید در همه زمینه ها ورود کند و نباید فقط مختص شهرداری باشد زیرا شورای شهر می تواند در زمینه های مختلف بهداشت،ورزش،آموزش و….کار کند و به مردم خدمت کنند.

نماینده عالی دولت در بخشی دیگر از سخنان خود تاکید کرد:یکی از مهم ترین مواردی که شورای شهر مسجدسلیمان باید مدنظر داشته باشند بحث کنترل هزینه ها است زیرا کنترل هزینه ها خود میتواند باعث صرفه جویی در منابع و ارائه خدمات بیشتر در شهرستان شود.

فرماندار مسجدسلیمان در پایان گفت:برخی از پروژه های باید با استفاده از ظرفیت داخلی انجام شود و از گرفتن پیمانکار جلوگیری شود و در بحث تکمیل ظرفیت آرامستان ها هم اقدامات لازم باید توسط شهرداری و شورا صورت پذیرد و مکان جدیدی با در نظرگرفتن شرایط لازم،تعیین گردد.

درباره نویسنده

247مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .


تمام حقوق این سایت برای © 2024 پارسوماش خبر. محفوظ است.
Спроектований : Амін Кашані Біргані