با همت متخصصان شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان صورت پذیرفت

با همت متخصصان شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان صورت پذیرفت

🔹 با همت متخصصان شرکت‌بهره‌برداری نفت‌و‌گاز مسجدسلیمان صورت پذیرفت؛

راه اندازی ایستگاه مخابراتی و صرفه جویی ۱۵ میلیارد ریالی در منابع سازمانی

✔️عملیات راه‌اندازی و بهره‌برداری از ایستگاه مخابراتی بی‌بیان با همت متخصصان جوان اداره مخابرات شرکت‌بهره‌برداری نفت‌و‌گاز مسجدسلیمان با موفقیت انجام شد.

✔️به گزارش روابط‌عمومی شرکت‌بهره‌برداری نفت‌و‌گاز مسجدسلیمان، رییس اداره مخابرات این شرکت ضمن اعلام خبر بالا اظهار داشت: این اقدام در پی لغو مجوز استفاده از لینک رادیویی ایستگاه‌شهنی-بی بیان به دستور سازمان تنظیم‌مقررات و‌ارتباطات کشور، همچنین قطع ارتباط تلفنی اداره‌شیمیایی نفت،موزه نفت،باشگاه گلف و منازل سازمانی مستقر در منطقه بی بیان صورت پذیرفت.

✔️مهندس ایرج باقری با اشاره به اینکه در پروژه طرح جامع مخابراتی نفت مسجدسلیمان،طرح نصب مرکز تلفن جدید و ایستگاه مخابراتی مایکروویو اختصاصی پیش بینی گردیده بود افزود: این طرح بنابه دلایلی اجرایی نگردید تا اداره مخابرات با استفاده از دانش و تجربه نیروهای متخصص خود به دنبال رفع این مشکل باشد.
وی ادامه داد: در این اقدام که با حمایت مهندس هیهاوند مدیرعامل و مهندس فتحی رییس فناوری‌اطلاعات و ارتباطات این شرکت و حُسن تعامل مهندس رضایی مدیر فناوری‌اطلاعات و‌ارتباطات شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب همراه بود،عملیات راه اندازی ایستگاه همراه با نصب پروگرام و راه اندازی لینک ارتباطی مایکروویو با استفاده از تخصص و تعهد کارکنان جوان این اداره صورت پذیرفت که موجب صرفه جویی ۱۵ میلیارد ریالی در بودجه گردید ضمن آنکه ظرفیت ارتباطی نیز از ۲E1 به ۱۶E1 ارتقاء یافت.

✔️وی در خصوص اقدامات انجام شده در این پروژه اظهار داشت:اجرای سیستم اتصال زمین(ارتینگ)-لدر کشی- نصب سینی و فیدر کابل-نصب سیستم تغذیه شارژر-نصب تابلو برق DC – تعمیر و سرویس مرکز تلفن ۲۰۰ شماره ای – تعمیر و سرویس اینورتر-نصب MDF دیواری،کابل اندازی و کانکشن به تعداد ۱۲۰۰ زوج از اقدامات انجام شده در این خصوص می باشد.

✔️راه اندازی ایستگاه مخابراتی بی‌بیان در حالی انجام می‌شود که اداره مخابرات شرکت بهره‌برداری نفت‌وگاز‌مسجدسلیمان توانسته است لینک ارتباطی مایکروویو شهنی/ولی عصر(عج) که یکی از لینک‌های طرح جامع مخابراتی این شرکت به شمار می‌آید را با موفقیت و با تکیه بر دانش،تعهد و تخصص کارشناسان خود راه‌اندازی و مورد بهره برداری قرار دهد.

✔️مجموع این اقدامات انجام شده کارشناسان و متخصصان جوان شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان موجب صرفه جویی چندین میلیارد ریالی در بودجه و هزینه های این شرکت شده است.

🖊نگارش و انتشار : دانوش صالحی 📸عکس : محمد باقری

درباره نویسنده

247مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .


تمام حقوق این سایت برای © 2024 پارسوماش خبر. محفوظ است.
Спроектований : Амін Кашані Біргані