شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان،پروژه عام المنفعه دیگری را آغاز کرد

شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان،پروژه عام المنفعه دیگری را آغاز کرد

 

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پارسوماش خبر

🔷شرکت بهره‌برداری نفت‌و‌گاز مسجدسلیمان پروژه عام‌المنفعه دیگری را آغاز کرد؛

کاهش زمان سفر،صرفه‌جویی در مصرف سوخت و حفاظت از محیط‌زیست، گام بلند و ارزنده نفتی‌ها

🔹پروژه بازسازی و بهسازی جاده دسترسی قدمگاه امام رضا(ع) تا روستای تنگ‌تلفن توسط شرکت‌بهره‌برداری نفت‌و‌گاز مسجدسلیمان آغاز شد.

🔹به گزارش روابط عمومی شرکت‌بهره‌برداری ‌و‌گاز مسجدسلیمان، در این پروژه که با موافقت مهندس هیهاوند و نظارت مدیریت مهندسی‌و‌ساختمان این شرکت انجام می شود جاده موجود میان قدمگاه امام رضا(ع) منطقه تمبی شهر مسجدسلیمان تا روستای تنگ تلفن در منطقه لَهبَری که یکی از قدیمی‌ترین جاده‌های موجود در منطقه می باشد،بازسازی و بهسازی می گردد.

🔹در این اقدام که در راستای ارایه خدمات عام‌المنفعه شرکت‌بهره‌برداری‌نفت‌و‌گاز مسجدسلیمان به شهروندان انجام می شود، مسافت ۵۶۰۰ متری این جاده با صرف اعتباری افزون بر ۳۶۴ میلیارد ریال بازسازی و بهسازی می شود.

🔹عملیات اجرایی این پروژه که تجهیز کارگاه و نقشه‌برداری آن در روزهای گذشته توسط پیمانکار مربوطه آغاز گردیده، طی مدت زمان ۱۲ ماه به سرانجام خواهد رسید.

🔹با این اقدام شرکت بهره‌برداری نفت‌و‌گاز‌مسجدسلیمان در صورت بروز حادثه ای همچون ریزش و رانش کوه که منجر به مسدود شدن جاده فعلی مسجدسلیمان-اهواز بشود، امکان استفاده از این جاده برای دسترسی و انجام سفر وجود خواهد داشت.

🔹همچنین، زمان سفر شهروندان بخش شرقی و جنوب شرقی مسجدسلیمان به شهر اهواز با استفاده از این جاده به مقدار ۲۰ تا ۳۰ دقیقه کاهش یافته و روستاییان ساکن در این مسیر، زمان کوتاه‌تر و ایمن‌تری را برای رسیدن به مرکز شهرستان‌مسجدسلیمان صرف خواهند کرد و ضمن آنکه در مصرف سوخت نیز صرفه‌جویی قابل توجهی به عمل آمده و بدین ترتیب شرکت‌بهره‌برداری‌نفت‌و‌گاز‌مسجدسلیمان در کاهش آلاینده‌های فسیلی هوا و حفاظت‌ از‌ محیط‌زیست گام بلند و ارزنده ای را برداشته است.

🖊نگارش و انتشار : دانوش صالحی 📸 تصاویر: محمد باقری

درباره نویسنده

247مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .


تمام حقوق این سایت برای © 2024 پارسوماش خبر. محفوظ است.
Спроектований : Амін Кашані Біргані