جلسه بررسی و رفع موانع و مشکلات نوارهای حفاری و تسریع در صدور مجوزات برگزار شد

جلسه بررسی و رفع موانع و مشکلات نوارهای حفاری و تسریع در صدور مجوزات برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پارسوماش خبر، در ابتدای این نشست شهردار مسجدسلیمان اظهار داشت : یکی از معضلات گریبانگیر شهرداری و آبفا عدم استعلام دقیق قبل از اجرای آسفالت یا حفاری ها است.

وی اضافه کرد : انتظار می رود تعاملات و مراودات بین شهرداری و آبفا به ویژه در خصوص حفاری ها بیشتر شود تا با لطف پروردگار مردم شهد شیرین خدمت را بچشند.

وی ادامه داد : شایسته و زیبنده مردم ما نیست که در خیابان‌ها آسفالت نامناسب یا لوله شکسته موجب نارضایتی و دل آزردگی آنان شود.

شهردار مسجدسلیمان افزود : دغدغه زیادی در سطح شهرستان در خصوص عدم رضایت مردم از ادارات خدمات رسان به وجود آمده است لذا شایسته دو اداره شهرداری و آبفا نیست که خدمات دهی آنها به گونه ای باشد که رضایت خاطر شهروندان را فراهم نکند در همین راستا امیدوارم با همدلی و هم افزایی شرایط و زمینه ای ایجاد شود تا با ارائه خدمات مناسب و اجرای پروژه های عمرانی رضایت خاطر نسبی مردم فراهم شود.

در ادامه جلسه فرشید داوودی عضو شورای شهر بیان داشت : در هر شهری اگر تعامل صحیح بین مدیران ادارات نباشد هیچ کاری به درستی صورت نمی گیرد.

وی افزود : شورای شهر علاقمند است ضمن تعامل با دستگاههای اجرایی شهرستان گره گشای مشکلات شهری باشد ، وظیفه ذاتی شورا ایجاب می کند در راستای حل مشکلات به همه ادارات ورود کند اما مخل امورات جاری آن ادارات نشود.

در پایان این نشست پس از بحث و تبادل نظر در خصوص مسائل فنی بین شهرداری و آبفا مقرر گردید :

۱- اداره آبفا نسبت به برداشت کوپال از معدن عرضه کارخانه سنگ شکن و پر کردن حفاری های ناشی از شکستگی لوله های آب سطح شهر فوری اقدام نماید

۲- شهرداری مسجدسلیمان پس از عقد تفاهم نامه و ضمائم ابلاغی سازمان برنامه و بودجه فی مابین شرکت آب و فاضلاب ظرف مدت ۷۲ ساعت مطابق استانداردهای ۱۰۱ حفاری درون شهری (استفاده از بیل چرخ لاستیکی) لایه ریزی و تراکم ۱۰۰٪ تا تراز مورد نظر ضخامت آسفالت مورد تایید شهرداری اقدام نماید.

۳- دستگاه نظارت شرکت مشاورین دزآب گزارش هفتگی پیشرفت فیزیکی پروژه ساماندهی فاضلاب را در قالب فرمت msp به دفتر نماینده مجلس ارسال نمایند.

۴- طبق نظر مسئول بهره برداری اداره آبفا منطقه شیخ مندنی حفاری در خصوص آب و فاضلاب ندارد و شهرداری مسجدسلیمان مجاز به آسفالت منطقه مذکور می‌باشد.

درباره نویسنده

299مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .


تمام حقوق این سایت برای © 2024 پارسوماش خبر. محفوظ است.
Спроектований : Амін Кашані Біргані