معاونت خدمات شهری شهرداری مسجدسلیمان از اجرای طرح ضربتی جمع آوری مصالح و نخاله های ساختمانی در معابر عمومی سطح شهر خبر داد.

معاونت خدمات شهری شهرداری مسجدسلیمان از اجرای طرح ضربتی جمع آوری مصالح و نخاله های ساختمانی در معابر عمومی سطح شهر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پارسوماش خبر ، سامان بارانی فر ضمن تسلیت دهه محرم و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان اظهار داشت : در راستای حفظ بهداشت و نظافت عمومی شهر و بهبود سیمای شهری، به دستور مهندس خسروی شهردار محترم طرح ضربتی جمع آوری مصالح و نخاله های ساختمانی توسط واحدهای زیرمجموعه خدمات شهری (واحدهای اجراییات، فضای سبز و خدمات شهری) آغاز خواهد شد.

 

وی افزود : بر اساس ماده ۱۶ و ۲۰ قانون مدیریت پسماند ریختن نخاله و مصالح ساختمانی در سطح خیابان ، پیاده روها و جوی آب خلاف مقررات بوده و در صورت مشاهده چنین مواردی ، فرد متخلف جریمه خواهد شد.

 

وی اضافه کرد : قبل از اجرای طرح ، مکان‌های انباشت نخاله و مصالح ساختمانی در سطح معابر شهر شناسایی و اخطاریه‌های لازم جهت جمع آوری به صاحبان این اماکن صادر شد.

 

بارانی فر ادامه داد : این طرح شامل جمع آوری زباله ، نخاله های ساختمانی و مقابله با دست فروشانی که از حدود و اندازه محل کسب خود تجاوز کرده و موجب خلل در تردد، ایجاد ترافیک شهری و بی نظمی در سطح شهر شده اند، خواهد شد.

 

معاونت خدمات شهری شهرداری مسجدسلیمان در خاتمه خاطرنشان کرد : این طرح از روز شنبه از ورودی میدان دانشگاه تا منطقه بی بیان و کلگه اجرایی خواهد شد لذا از کلیه شهروندان محترم و تمامی سازندگان و صاحبان املاک انتظار می رود در اجرای این طرح با نیروهای خدمات شهری همکاری داشته و نسبت به جمع آوری مصالح و ضایعات ساختمانی خویش از معابر عمومی در اسرع وقت اقدام نمایند.

 

درباره نویسنده

299مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .


تمام حقوق این سایت برای © 2024 پارسوماش خبر. محفوظ است.
Спроектований : Амін Кашані Біргані