بررسی نقش شهرداری مسجدسلیمان در توسعه منطقه نورآباد طی سالیان اخیر

بررسی نقش شهرداری مسجدسلیمان در توسعه منطقه نورآباد طی سالیان اخیر

مناطق کم برخوردار و کم تر توسعه یافته شهری از لحاظ برخورداری از امکانات مختلف رفاهی دچار مشکل هستند بنابراین لازم است تا شهرداری ها و دستگاه‌های اجرایی برای جبران این موضوع با جدیت بیشتری ورود پیدا کنند تا با توسعه متوازن و یکسان، توزیع عادلانه خدمات و امکانات و توانمندسازی گروههای محروم اجتماعی رضایت نسبی مردم را فراهم کنند.

 

بی شک با افزایش بافت های حاشیه ای و مناطق محروم و کم برخوردار، نابرابری اجتماعی میان شهروندان و شکاف طبقاتی در یک جامعه بیش از پیش خود را نشان می دهد.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پارسوماش خبر : منطقه نورآباد شیخ مندنی به عنوان یکی از مناطق قدیمی و کمتر توسعه یافته شهرستان مسجدسلیمان به شمار می رود که در گذشته دارای مشکلات عدیده ای همچون : آسفالت معابر، ساماندهی فاضلاب رها شده ، فقدان بوستان ، جدول کاری و احداث کانال آبهای سطحی بوده است.

 

مشکلات منطقه نورآباد و در پی آن گلایه و نارضایتی اهالی این منطقه موجب شد شهرداران ادوار مسجدسلیمان بهبود وضعیت بغرنج این منطقه را در اولویت کاری خود قرار دهند.

 

به طوری که طی سالهای اخیر پروژه های متعددی مانند : عملیات تعریض، زیر سازی و آسفالت ، ترمیم و بهسازی کانال آب های سطحی و احداث بوستان محله نور آباد اجرا گردید.

 

این اقدامات شهرداری مسجدسلیمان به منظور ارتقای کیفیت خدمات ، توسعه مناطق کم برخوردار، ایجاد چهره بصری مناسب شهری و در نتیجه جلب رضایت شهروندان انجام شد.

درباره نویسنده

299مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .


تمام حقوق این سایت برای © 2024 پارسوماش خبر. محفوظ است.
Спроектований : Амін Кашані Біргані