کارگاه پیشگیری از آسیب های اجتماعی،در نفت و گاز مسجدسلیمان برگزار شد

کارگاه پیشگیری از آسیب های اجتماعی،در نفت و گاز مسجدسلیمان برگزار شد

🔷کارگاه پیشگیری از آسیب های اجتماعی در شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان برگزار شد

🔹کارگاه آموزشی پیشگیری از آسیب های اجتماعی و جرایم اقتصادی با همکاری پلیس فتا فرماندهی انتظامی در شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان برگزار شد.

🔹به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، در این کارگاه یک روزه که با همت اداره آموزش و با حضور جمع زیادی از کارکنان این شرکت برگزار شد مدرس مربوطه به تشریح سرفصل های این کارگاه پرداخت.

🔹رییس پلیس فتا فرماندهی انتظامی مسجدسلیمان با اشاره به گسترش روز افزون تکنولوژی و فناوری سایبری در زندگی امروز، به تشریح انواع کلاهبرداری های سایبری و راهکارهای مقابله با آن پرداخت و گفت: در شرایطی که خریدهای اینترنتی جزو جدایی ناپذیر زندگی امروز ما شده اند و اغلب کلاهبرداری ها از فضای حقیقی به فضای مجازی کوچ کرده اند می بایست با چشمانی باز و هوشیارانه در این مسیر قدم برداریم.

🔹سرهنگ روح الله داودی با تأکید بر لزوم هوشیاری والدین بر فعالیت های فرزندان در فضای مجازی اظهار داشت: کلیک کردن بر هر لینک ناشناس و نامعتبر می تواند تبعات منفی زیادی از قبیل هک کردن گوشی و سرقت اطلاعات شخصی به دنبال داشته باشد از این ضرورت دارد سطح آگاهی و دانش استفاده از فضای سایبری نزد والدین و فرزندان با استفاده از پیام های آگاهی بخش دستگاه های متولی از جمله پلیس فتا افزایش یابد.

🔹وی در ادامه به بیان و تشریح برداشت های غیرمجاز و راه های مقابله با آن – اسمکینگ – خرید امن اینترنتی – فیشینگ و سایر جرایم و کلاهبرداری های مجازی پرداخت.

درباره نویسنده

247مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .


تمام حقوق این سایت برای © 2024 پارسوماش خبر. محفوظ است.
Спроектований : Амін Кашані Біргані