مدیریت آموزش و پرورش مسجدسلیمان در پیامی رژیم صهیونسیتی را محکوم حرد

بِسمِ اللَّهِ الرَّحمنِ الرَّحیمِ

إِنَّ اللَّهَ یُحِبُّ الَّذینَ یُقاتِلونَ فی سَبیلِهِ صَفًّا کَأَنَّهُم بُنیانٌ مَرصوصٌ ﴿الصف ۴﴾ 

همانا خداوند دوست می‌دارد کسانی را که در راه او صف در صف جهاد می‌کنند و همچون بنایی ساخته‌شده از سرب ، استوار هستند. 

سلام و درود به پیشگاه آن وجود مطلق، آنکه نور آسمان و زمین است. سلام و درود به پیشگاه مقدس منجی عالم بشریت، حضرت مهدی(عج)، عدالت گستر و برکنارکننده ظلم و ضلالت و برقرارکننده قسط و عدالت؛

صحنه‌های درخشان مقاومت و ایستادگی ملت فلسطین و حضور میدانی، خودجوش و متکی بر اسلام، قدرت عظیمی را بر رگ‌های مسلمانان تزریق کرده است. غرش تند باد عظیم جبهه مقاومت و عملیات غرورآفرین و عزت‌بخش طوفان‌الاقصی که فقط شمه‌ای از قدرت جبهه مقاوت بوده است، نشان از آن دارد که با فتح قله فاصله کمی داریم و خستگی ممنوع است.

این روزها که شاهد جنایت‌های وحشیانه و بی‌سابقه رژیم غاصب صهیونیستی، علی الخصوص حمله به بیمارستان المعمدانی، هستیم، و صحنه‌های عجیب و تکان دهنده‌ای همچون بمباران مناطق شهری و بویژه مراکز درمانی و آموزشی و… را شاهد‌یم و البته این نگارگری‌ها جز از جهود و صهیونیست‌ها و فرزندان آن‌ها همچون داعش و منافقان بر نمی‌آید!

اما ای مدعیان دروغین حقوق بشر که در برابر این حوادث سکوت کرده اید و وقیحانه حمایت های همه جانبه خود از این رژیم سفاک را ادامه می دهید، و در کنار ظالم بر مظلوم می تازید، چه جوابی برای بشریت دارید؟ آیا چشم هایتان این کودک کشی ها و ضعیف کشی ها را نمی بیند یا گوش هایتان چنان سنگین شده که فریاد مظلومیت کودکان و زنان و مردم مظلوم فلسطین را نمی شنود؟ البته دیری است که ما حقیقت حقوق بشرتان را شناخته‌ایم!

و اما بعد، ما معلمان ودانش آموزان جبهه حق و مقاومت همچون پدران و گذشتگانمان در راه آرمان انسانیت آماده ی جانبازی و رزم هستیم و از هیمنه ی پوشالی اهل ظلم و سیاهی نمی هراسیم. لذا آقا جان ، سربازان جان بر کف شما در آموزش وپرورش مسجدسلیمان ، ضمن محکومیت این جنایات ، آمادگی کامل خود جهت حضور در این میدان نبرد علیه شیاطین و حامیانشان، اعلام می دارند  و منتظر اذن شما رهبر عزیزتر از جانمان تا از سنگر علم ودانش در جنگ نرم و فعالیت در عرصه آموزش وپرورش  به میدان رزم علیه جنایتکاران و غاصبین برویم.
علی اکبر مبارزاده
مدیریت آموزش وپرورش شهرستان مسجدسلیمان
پنجشنبه ۲۷ مهرماه ۱۴۰۲

درباره نویسنده

247مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .


تمام حقوق این سایت برای © 2024 پارسوماش خبر. محفوظ است.
Спроектований : Амін Кашані Біргані