فرمانداری مسجدسلیمان در سال ۱۴۰۱در رده آخرین های استان خوزستان

🔲فرمانداری شهر اولین‌ها در جمع آخرین ها پس از ارزیابی عملکرد ۱۴۰۱

🔰پارسوماش خبر

طی اعلام استانداری خوزستان ،فرمانداری مسجدسلیمان از آخر دوم شد و شهر اولین‌ها در قعرجدول این رتبه بندی قرار گرفت که حاصل عملکرد اولین فرماندار دولت مردمی آیت الله رییسی می‌باشد.

رکود مطلق پروژه ها و بخصوص عمرانی شهرستان در سال ۱۴۰۱کاملا نشان می‌داد که ما در حال ایست کامل هستیم،توقف عملیات اجرایی جاده فرودگاه،پروژه فازدوم کارخانه سیمان،ایست کامل تکمیل ساختمان اورژانس محله ۲۲بهمن که ۸۰درصد آن ساخته شده بود،عدم تکمیل سالن احداث شده فرودگاه،عدم پیگیری پروژه پتروپالایش بختیاری که غالب مجوز ها اخذ شده بود.
عدم پیگیری جاده میانبر که بخشی از آن در دولت قبل انجام شده بود،عدم اتمام پروژه تعریض جاده مسجدسلیمان اهواز،عدم تکمیل پروژه درحال انجام بلوار دوم،توقف کامل تکمیل ساختمان فرمانداری و اکثر پروژه‌های درحال انجام شاید عامل مهم این افت باشد و مهم ترین عامل فراغت و دلخوشی جوانان محجوب مسجدسلیمان
تیم نفت مسجدسلیمان که در همین سال متاسفانه سقوط به لیگ یک راتجربه کرد.

درصورتیکه بودجه چند ده برابری نسبت به سالهای پیش را در اختیار داشت
متاسفانه در حوزه های مختلف شهر سقوط کرد.

لازم است بصورت شفاف و برای عدم تکرار چنین تصمیمی جهت انتخاب مدیران دولتی ‌کمی به عقب برگردیم و بررسی علل چنین اتفاقی را مرور کنیم که در مجال مناسب به آن می‌پردازیم.

فقط بعنوان یک شهروند فراموش نمیکنم استاندار وقت بالجاجت با برخی نمایندگان و اصرار بر انتصابی نامناسب در هرگونه خسارات احتمالی به شهر و مردم سهیم می‌باشد،خلیلیان استاندار بی رمقی که اسم ویژه را یدک میکشید،قطعا باید قبل از عزل ازمردم عذرخواهی میکرد.

درحالیکه در سالهای قبل و بخصوص دولت روحانی چنین پول‌های هنگفتی چون حق آلایندگی به شهر مسجدسلیمان اختصاص داده نشد و کارهای قبل با مدیریت داخلی شهر با کمترین بودجه ای انجام میشد.

بعنوان مثال کار کم نظیر احداث و تکمیل پروژه جاده مسجدسلیمان ایذه در محور جریک که با منابع داخل شهر و مدیریت صحیح صورت گرفت،کار جهادی که با مدیریت فرماندار وقت محمد پاکدل و همکاری شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان انجام گردید
لذا نتیجه این مباحث نشان می‌دهد تنها رکن پیشرفت برای کشور اختصاص بودجه نمیباشد ،بلکه با مدیریت تخصصی شاید بشود کسری بودجه را هم جبران کرد.

درسال ۱۳۹۸/۱۳۹۹/۱۴۰۰
فرمانداری مسجدسلیمان جز
برترین ها با رتبه های سوم تا پنجم در استان خوزستان میدرخشید،
که متاسفانه در سال ۱۴۰۱با ۱۹پله سقوط به قعر جدول سقوط کردیم
امیدواریم امثال در سال ۱۴۰۲بتوانیم باز هم به صدر جدول مدیریتی در استان خوزستان بازگردیم
و شهر اولین‌ها در توسعه عمرانی فرهنگی پیشتاز همچون گذشته گردد.

پیمان مولایی که اوایل سال ۱۴۰۲سکان فرمانداری رابدست گرفت،در حوزه های ذکر شده توانست بخش قابل توجهی را دوباره فعال کند،باید منتظر ماند تادید تلاش های زیاد مولایی در حوزه های مختلف میتواند رتبه و جایگاه فرماندار مسجدسلیمان را ارتقاء بخشد؟

به امید روزی که وطن عزیزمان ایران اسلامی واستان خوزستان بخصوص مسجدسلیمان هزارشهید مثل گذشته در قله افتخارات و آبادانی قرار گیر🙏🏻

 

درباره نویسنده

247مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .


تمام حقوق این سایت برای © 2024 پارسوماش خبر. محفوظ است.
Спроектований : Амін Кашані Біргані