📌مشارکت عملی شرکت‌نفت‌و‌گاز‌مسجدسلیمان در طرح کاشت ۱ میلیارد اصله نهال؛

📌مشارکت عملی شرکت‌نفت‌و‌گاز‌مسجدسلیمان در طرح کاشت ۱ میلیارد اصله  نهال؛

۱۱/۹/۱۴۰۲

پارسوماش خبر:

📌مشارکت عملی شرکت‌نفت‌و‌گاز‌مسجدسلیمان در طرح کاشت ۱ میلیارد اصله

نهال؛

۱۰۰۰۰ اصله نهال برای توسعه فضای‌سبز به مناطق نفتخیز جنوب ارسال شد

 

🟢تعداد ۱۰۰۰۰ اصله نهال تولید شده در گلخانه‌های شرکت‌بهره برداری‌نفت‌و‌گاز‌مسجدسلیمان جهت کاشت و مشارکت در طرح بزرگ کاشت ۱ میلیارد اصله نهال دولت‌سیزدهم به شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب ارسال شد.

🟢 به گزارش روابط عمومی شرکت‌بهره‌برداری‌نفت‌و‌گاز‌مسجدسلیمان، رییس اداره خدمات مهندسی و بهسازی اماکن این شرکت در گفتگویی ضمن اعلام خبر بالا اظهار داشت: این اقدام در راستای تعهدات و علاقمندی‌های این شرکت به مقوله محیط‌زیست و توسعه‌ی فضای‌سبز صورت گرفته است.

🟢 غلامعباس صفرپور افزود: طی این اقدام تعداد ۱۰‌هزار اصله نهال شامل گونه‌های مثمر و غیرمثمر بومی و سازگار با آب‌وهوای اقلیم خوزستان شامل: زیتون تلخ-کَهور-آکالیپتوس و کُنار از گلخانه‌های تازه احداث این شرکت بارگیری و جهت کاشت‌و‌توسعه فضای‌سبز به مدیریت عملیات‌غیرصنعتی شرکت ملی‌مناطق‌نفتخیز‌جنوب ارسال گردید.

🟢 به گفته‌ی وی، سال گذشته و در راستای عملی سازی طرح کاشت یک میلیارد اصله نهال در دولت سیزدهم، تعداد ۸ باب گلخانه هرکدام به ظرفیت ۲۵۰۰۰ و در مجموع به ظرفیت تولید ۲۰۰ هزار اصله نهال در محیط‌های غیرصنعتی این شرکت احداث گردیده است به گونه‌ایکه این اقدام عملی شرکت‌بهره برداری‌‌‌‌نفت‌و‌گاز‌مسجدسلیمان تحسین و تقدیر مسئولان حفاظت‌محیط‌زیست و منابع‌طبیعی استان را در پی داشته است.

🟢 مجموع این اقدامات در حالیست که شرکت بهره‌برداری نفت‌وگاز‌مسجدسلیمان با دراختیار داشتن حدود ۲۰۰ هزار متر مربع مساحت فضای‌سبز قابل نگهداری در تأسیسات صنعتی،غیرصنعتی و اداری، بیش از ۳٫۵ برابر تکلیف قانونی اش، فضای سبز ایجاد و نگهداری می‌نماید.

🖋نگارش و انتشار:دانوش صالحی 📸 تصاویر : محمد باقری

 

#مسجدسلیمان
#شرکت_بهره_برداری_نفت_و_گاز_مسجدسلیمان
#حفاظت_از_محیط_زیست
#توسعه_فضای_سبز
#کاشت_یک_میلیارد_اصله_نهال
#دولت_سیزدهم

درباره نویسنده

247مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .


تمام حقوق این سایت برای © 2024 پارسوماش خبر. محفوظ است.
Спроектований : Амін Кашані Біргані