تکذیبیه بیژن قنبری کاندیدای مجلس شورای اسلامی حوزه مسجدسلیمان بزرگ

تکذیبیه بیژن قنبری کاندیدای مجلس شورای اسلامی حوزه مسجدسلیمان بزرگ

پارسوماش خبر

بیژن قنبری مدیر جمعیت معتمدین صلح و سازش شمال خوزستان، عضو دوره اول شورای شهر مسجدسلیمان و یکی از ۲۹ کاندیدایی ست که صلاحیت وی توسط هیئت اجرایی شهرستان مسجدسلیمان جهت حضور در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تائید شده است. وی در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس به صراحت به بعضی شایعاتی که در محافل سیاسی در ارتباط با کاندیداتوری ایشان مطرح شده بود پاسخ داد.

بیژن قنبری در پاسخ به این سوال که عده ای معتقدند شما از ابتدا در جهت حمایت از یکی از کاندیداها وارد صحنه انتخابات شده اید گفت: این مسئله را به شدت تکذیب می کنم چرا که شأن بنده اجازه این کار را نمی دهد و در ادامه خواهید دید که چنین اتفاقی نخواهد افتاد. وی ادامه داد: رسماً اعلام می کنم حضور من در صحنه انتخابات به هیچ وجه پوششی نیست و تنها ادای تکلیفی ست که به همشهریانم احساس کرده ام . قنبری گفت: من آمده ام بگویم همه ما با هم برادر هستیم و در نهایت یک نفر به بهارستان راه پیدا می کند پس بهتر است در کمال آرامش، با اتحاد و همدلی، بدون تخریب همدیگر در جهت منافع شهر و کشورمان قدم برداریم.

مدیر جمعیت معتمدین صلح و سازش شمال خوزستان در پاسخ به این سوال که شنیده شده است چند ماه پیش به همراه تعدادی از متنفذین شهر میزبان یکی از کاندیداها بوده اید و همین مسئله باعث شده است بعضی شایعات در ارتباط با این که به قصد دعوت و حمایت از یک کاندیدای خاص این جلسه برگزار شده است گفت: می توانید از دیگر دوستان حاضر در آن جلسه سوال کنید که آن زمان هیچ بحثی در ارتباط با حضور ایشان در صحنه انتخابات وجود نداشت و حتی خود ایشان در محافل مختلف حضورش را در انتخابات تکذیب می کرد و این جلسه تنها با هدف تقدیر از زحمات خیرخواهانه این برادر در مسجدسلیمان انجام گرفت.

قنبری در پایان ضمن دعوت همه مردم به حضور پرشور در انتخابات اسفندماه گفت: امیدوار هستم آن که شایسته تر است به مجلس راه پیدا کند و در نهایت این مردم هستند که تصمیم گیرنده خواهند

منبع

سعید مرادی

رویش زاگرس

درباره نویسنده

247مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .


تمام حقوق این سایت برای © 2024 پارسوماش خبر. محفوظ است.
Спроектований : Амін Кашані Біргані