برگزاری جلسه توجیهی و پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی در شهرستان مسجدسلیمان

برگزاری جلسه توجیهی و پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی در شهرستان مسجدسلیمان

 

پایگاه تحلیلی خبری پارسوماش خبر ۱/۱۱/۱۴۰۲

پارسوماش خبر:

فرماندار مسجدسلیمان

نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی،قانون را محور کار خود قرار دهند

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پارسوماش خبر

،عصر امروز با حضور فرماندار و اعضای شورای تامین،اعضای هیات های نظارت،اجرایی و بازرسی انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی جلسه توجیهی و پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

فرماندار مسجدسلیمان در ابتدای این جلسه گفت:رویداد انتخابات بسیار امر مهم و حیاتی است و همه افرادی که در این عرصه حضور دارند باید قوانین جدید انتخابات را بخوانند و قانون را محور کار خود قرار دهند.

وی ادامه داد: نامزدهای انتخابات حتما اخلاق را مدنظر داشته باشند و سعی کنند بجای پرداختن به نقاط ضعف و قوت دیگر رقبا،برنامه های خود را برای مردم بیان کنند.

پیمان مولایی افزود:همه تلاش ها باید منتج به مشارکت خوب مردم شهرستان در انتخابات باشد و با رقابت سالم همه نامزدها،قطعا شاهد حضور پرشور مردم در انتخابات خواهیم بود.

لازم بذکر است در ادامه این جلسه اعضای شورای تامین از جمله حجت الاسلام مرعشی رئیس دادگستری،ذلقی دادستان عمومی و انقلاب، تخلفات و جرائم انتخاباتی را تشریح نمودند و سرهنگ بهاروند فرمانده انتظامی موارد امنیتی و انتظامی مربوط به ایام انتخابات و ابراهیم آبام رئیس هیات نظارت، آخرین قوانین نظارت بر انتخابات را بیان کردند.

انتخابات ۱۴۰۲

مجلس شورای اسلامی

روابط‌عمومی فرمانداری مسجدسلیمان

امید طهماسبی

درباره نویسنده

247مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .


تمام حقوق این سایت برای © 2024 پارسوماش خبر. محفوظ است.
Спроектований : Амін Кашані Біргані