نشست خبری شهردار مسجدسلیمان با اصحاب رسانه برگزار شد

نشست خبری شهردار مسجدسلیمان با اصحاب رسانه برگزار شد

نشست خبری شهردار مسجدسلیمان با اصحاب رسانه برگزار شد

۲/۱۱/۱۴۰۲
نشست خبری آرش قنبری شهردار مسجدسلیمان با جمعی از اصحاب رسانه برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری پارسوماش خبر

آرش قنبری طی این نشست اظهار داشت : از ۳ اسفند ماه سال گذشته بود که بعنوان شهردار و خدمتگزار مردم مسجدسلیمان فعالیت خود را آغاز کردیم در بدو ورود وضعیت شهر به شکلی بود که حتی زباله ها در خیابان‌ها نیز جمع آوری نمی گردید که این نیازمند حرکت جهادی و شبانه روزی بود تا رضایت نسبی مردم به وجود آید.

وی افزود : انجام و اجرای کارهای عمرانی برای مردم زحمت ایجاد می‌کند همانطوری که هم اکنون طرح بزرگ فاضلاب شهری در حال اجرا است اما زحماتی را برای مردم به وجود آورده است. به همین علت برای انجام امور عمرانی لازم بود تا برخی کارها رو شروع کنیم تا رضایت خاطر مردم ایجاد شود و پس از آن شروع به اجرا پروژه های عمرانی نماییم.

وی اضافه کرد : پاکسازی و نظافت خیابانها و ساماندهی و جمع آوری زباله ها هرس درختان و فضای سبز و تکمیل پروژه های نیمه تمام از جمله کارهای ابتدایی و اولیه شهرداری بود.

شهردار مسجدسلیمان ادامه داد : امکانات شهرداری مسجدسلیمان نسبتا خوب بوده اما از این امکانات به درستی استفاده نشده است. کارخانه آسفالت با مبلغ بسیار ناچیز مجددا راه اندازی شد و کار آسفالت خیابانها آغاز شد.

وی افزود : ۹۰٪ خیابانهای منطقه کلگه تا کنون روکش آسفالت شده است ضمن اینکه حدودا ۲۰۰ هزارمتر مربع تاکنون در سطح خیابان‌های مناطق مختلف شهر آسفالت اجرا شده است. از طرف دیگر حجم زیادی قیر به میزان ۱۳۵۰ تن به شهرداری اختصاص یافت که بیش از ۵۰۰ تن اجرا و ۸۰۰ تن دیگر در استخر قیر شده است که برای انتقال آن به کارخانه آسفالت نیازمند دستگاه اویل هیتر بود. که به علت زمان‌بر بودن ساخت و نصب آن، آسفالت معابر ۳ ماه متوقف گردید، که ان‌شاءالله طی ۱۵ روز آینده مجدداً نهضت آسفالت آغاز خواهد شد.

قنبری در بخش دیگر سخنان خود گفت : دستگاه سنگ شکن در این مدت اورهال کامل شد.

وی افزود : از محل اعتبارات آلایندگی در ۴ مرحله به شهرداری پول پرداخت شد در مرحله اول ۲۵۲ میلیارد تومان، مرحله دوم ۹۶ میلیارد، مرحله سوم ۵۶ میلیارد، مرحله چهارم ۵۰ میلیارد تومان در مرحله اول قبل از ورود بنده کل پروژه ها تعریف شده و چند پروژه آن انعقاد قرارداد شده بود و مابقی آن را مجددا بازنگری نمودیم.

وی ادامه داد ؛ در مرحله اول ۴۱ پروژه تعریف شده ، ۱۷ پروژه تکمیل، ۱۴ پروژه در حال اجرا ، ۴ پروژه حذف و ۶ پروژه دیگر در حال طی مراحل اداری هستند.

وی افزود : ۲۹ میلیارد بابت حقوق و بیمه و مطالبات پیمانکاران، خرید ماشین آلات ۲۸ میلیارد، توسعه ناوگان حمل و نقل شهری ۱۵ میلیارد ، بهسازی و آسفالت معابر ۲۰ میلیارد ، اتمام بلوار دوم، احداث ساختمان شهرداری، تکمیل پل داریوش محمدی،رفع نقاط حادثه خیز، احداث کانال آبهای سطحی و بازسازی، تعمیر و تجهیز کشتارگاه دام و تکمیل پارک گل نرگس از جمله مهمترین پروژه های تعریف شده در مرحله اول بوده است.

شهردار مسجدسلیمان یادآور شد : در مرحله دوم اولویت ما خروج شهر از بن بست و کاهش گره های ترافیکی بوده که به همین منظور پروژه هایی همچون : پیاده روسازی و جوی و جدول از میدان باشگاه تا میدان ۵ بنگله ، بهسازی و تعریض جاده گلف، احداث پل مالجونکی و پیاده روسازی و شیب بندی محلات تعریف شد همچنین در این مرحله پروژه های دیگری چون : کفپوش گذاری و زیباسازی کوچه پزشکان، خط کشی معابر با رنگ ترافیکی، احداث پل ارتباطی و تعریض معبر مال شنبه به نمره ۲ ، خرید لوازم روشنایی و نورپردازی، تجهیز و بازسازی پارک کوهستانی ۵۰ هکتاری تمبی، احداث پارک بانوان، خرید ماشین آلات مکانیکی، حریم سازی و ایمن سازی منطقه مال شنبه، بهسازی معابر شهری، بهسازی و رنگ آمیزی جداول ، احداث سرویس‌های بهداشتی در ۳ نقطه سطح شهر طراحی و تعریف شد.

وی افزود : در حال حاضر ۳۶ پروژه عمرانی فعال در سطح شهر درحال اجرا میباشد ضمن اینکه بعضی پروژه ها در حال گذراندن مراحل اداری جهت آغاز عملیات اجرایی هستند.

شهردار مسجدسلیمان ادامه داد : از ابتدای امسال از محل ارزش افزوده، درآمدهای خود شهرداری و درآمدهای جاری ، ماهیانه به طور متوسط ۲۲/۵ میلیارد اعتبار به شهرداری تزریق شده است که ۱۷/۵ میلیارد آن هزینه حقوق و بیمه پرسنل می‌شود و در حال حاضر حقوق به تعویق افتاده ای وجود ندارد.

وی اضافه کرد : بنده بعنوان شهردار جهت اخذ اعتبار و پیگیری ها باید با مدیران استانی و کشوری دیدار نمایم همچنین در جلسات شهرستان و استان حضور پیدا کنم پس اینکه شهردار باید حتما در طول هفته در دفتر حضور داشته باشد قابل توجیح و پذیرفتنی نیست.

شهردار مسجدسلیمان در خاتمه ضمن تشکر از تلاش‌های اصحاب رسانه بیان کرد : امیدواریم با اجرا و تکمیل پروژه های عمرانی رضایت خاطر نسبی شهروندان شریف مسجدسلیمان فراهم گردد.

رحیم ورناصری روابط عمومی

شهرداری مسجدسلیمان

میثاق

امیر

رسول

کیوان

درباره نویسنده

247مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .


تمام حقوق این سایت برای © 2024 پارسوماش خبر. محفوظ است.
Спроектований : Амін Кашані Біргані