برپایی جشن روشنایی در روستای کوشک خلف مسجدسلیمان

برپایی جشن روشنایی در روستای کوشک خلف مسجدسلیمان

به گزارش پارسوماش خبر،جشن پایان برقرسانی به روستاهای بالای ۱۰ خانوار در مسجدسلیمان، روستای کوشک خلف همزمان با دهه مبارک فجر برگزار شد.

علی خدری، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان با اشاره به برپایی جشن روشنایی و پایان برقرسانی به روستاهای بالای ۱۰ خانوار خوزستان، گفت: با برقرسانی به روستاهای صعب العبور و کم برخوردار، توانستیم گامی در راستای محرومیت زدایی برداریم.

خدری افزود:  به جز برق رسانی به روستاها، ۱۴۰۰خانوار عشایری کوچ رو نیز با استفاده از سامانه های خورشیدی قابل حمل از نعمت برق برخوردار شدند.
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان اضافه کرد: از دیگر اقدامات انجام شده، پایدارسازی شبکه و تبدیل سیم های مسی به کابل خود نگه دار طی دو سال اخیر بوده که پس از توسعه و بهینه سازی انجام شده، شبکه ی برق از پایداری مناسبی برخوردار شده است.

خدری ادامه داد: با برقرسانی به روستاهای محروم بدون برق و بهینه سازی و توسعه شبکه روستایی، رتبه اول تامین برق روستایی در سطح کشور به شرکت توزیع نیروی برق خوزستان اختصاص یافت.
بر اساس این گزارش، جشن روشنایی با حضور مردم منطقه، مسئولان محلی و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان در روستای کوشک خلف از توابع شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد که با شادی توامان مردم همراه بود.

#جشن_روشنایی

درباره نویسنده

247مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .


تمام حقوق این سایت برای © 2024 پارسوماش خبر. محفوظ است.
Спроектований : Амін Кашані Біргані