اقدام جهادی شهرداری مسجدسلیمان برای بهسازی معابر شهری/ توزیع ۳ هزار و ۵۰۰ تن آسفالت برای بهسازی معابر و برنامه ریزی برای آسفالت سایر نقاط شهری

پارسوماش خبر/شهردار مسجدسلیمان از توزیع ۳ هزار و ۵۰۰ تن آسفالت برای بهسازی معابر مسجدسلیمان طی دو ماه گذشته و ادامه همین روند در هفته های آینده خبر داد.

آرش قنبری شهردار مسجدسلیمان ضمن اعلام این خبر گفت: شهرداری مسجدسلیمان به منظور تحقق رسالت خود بر مبنی بر رفع مشکلات شهری و ایجاد رضایت مندی در بین مردم، “نهضت آسفالت معابر شهری” را در دستور کار قرار داده است و با همه توان این مسیر را ادامه می دهد.

قنبری افزود: در ۲ ماه گذشته با یک اقدام جهادی و با بهره گیری از همه ظرفیت ها قریب به ۳ هزار و ۵۰۰ تن آسفالت در محلات مختلف توزیع شده است که این روند ادامه خواهد داشت و معابر سایر محلات نیز طی هفته های آینده آسفالت خواهد شد.

شهردار مسجدسلیمان گفت: مناطق دره گلگیری ها،جاده بی سیم، سرکوره ها، هوانیروز، فلکه باشگاه، چهار راه شهرداری، کولر شاپ،چیت شویی و…از جمله مناطقی هستند که در دو ماه گذشته آسفالت شدند.

وی تصریح کرد: مردم حق دارند که امکانات لازم را داشته باشند و ما وظیفه داریم که این بستر را فراهم کنیم. در دوره کوتاه مدیریت خود تلاش کردم تا این نگاه را در بدنه شهرداری حاکم کنم.

شهردار مسجدسلیمان بیان کرد: با همراهی مردم و کمک مدیران شهری در سال جدید اتفاقات بزرگی برای توسعه مسجدسلیمان رخ خواهد داد تا رضایتمندی مردم عزیزمان فراهم شود.

درباره نویسنده

247مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .


تمام حقوق این سایت برای © 2024 پارسوماش خبر. محفوظ است.
Спроектований : Амін Кашані Біргані