برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان مسجدسلیمان

برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان مسجدسلیمان

به گزارش امید مسجدسلیمان،با حضور فرماندار مسجدسلیمان،امام جمعه موقت،رئیس دادگستری شهرستان،اعضا شورای تامین و مدیران ادارات جلسه شورای اداری شهرستان مسجدسلیمان در محل فرمانداری برگزار شد.

 

امام جمعه موقت مسجدسلیمان در ابتدای این جلسه گفت:شهر مسجدسلیمان هم نعمت های فراوانی دارد و محرومیت فراوان را هم برخوردار است زیرا متاسفانه مسئولان کشوری که از مسجدسلیمان رشد کردند و در مقامات بالای کشوری حضور دارند به مسجدسلیمان توجه نکردند و همه چیز را فراموش کردند،چرا نباید مسئول به وطن و شهرش توجه داشته باشد وقتی که حب به وطن بخشی از ایمان است.

 

وی ادامه داد:از ظرفیت‌های بی نهایت شهرستان در جهت رفع مشکلات مردم باید استفاده کنیم بخش عمده محرومیت های منطقه، مربوط سرمایه دارانی است که می توانند به شهر خدمت کنند،مدرسه ای یا مسجدی بسازند اما در شهرهای دیگر سرمایه گذاری کردند.

 

حجت الاسلام داودی افزود:سفرهای رئیس جمهور و حضور در جمع مردم ،قابل تحسین است و الحمدالله شاهد تقویت روابط خارجی هستیم،از لحظه لحظه مسئولیت،باید برای خدمت گذاری استفاده شود و مدیران باید مرتب به مردم خدمات نظام و عملکرد خود را گزارش دهند.

 

آرش قنبری شهردار مسجدسلیمان در ادامه جلسه بخشی از عملکرد سه ماهه خود را تشریح کرد.

 

سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان در ادامه این جلسه گفت:مدیران باید در خدمت مردم باشند،احترام و تکریم ارباب رجوع باید سرلوحه کار همه مدیران ادارات باشد و باتوجه به اینکه مدیران الگوی پرسنل هستند باید وقت شناسی را رعایت کنند و بموقع در محل کار حاضر شود.

 

وی افزود:تعامل بین بخشی در بین ادارات در راستای رفع مشکلات شهرستان باید تقویت و از جزیره ای عمل کردن پرهیز شود،زیرا گره خیلی از مشکلات در شهرستان،عدم تعاملات بین بخشی است و لازم است مدیران فاصله خود را با خبرنگاران کم کنند و خدمات نظام اطلاع رسانی شود.

 

مولایی ادامه داد:نظام مهندسی نظارت جدی و دقیق روی ساخت و سازها داشته باشد تا کیفیت و استاندارد های لازم رعایت شود همچنین سرعت عمل در پروژه ها در شهرستان باید بیشتر شود و علاوه بر خدمات فراوان،مردم در برخی حوزه ها از بانک ها گلایه مند هستند و باید مسیر اعطای تسهیلات اشتغال،فرزند آوری و… را برای مردم تسهیل کنند.

 

سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان در بخشی دیگر از سخنان خود یادآور شد: دولت خدمتگزار هزینه ای خوبی اختصاص داده است و نماینده محترم هم با جدیت در وزارت خانه ها و ادارات کل پیگیر مطالبات شهرستان است و خوشبختانه در چندمدت گذشته در مسجدسلیمان پروژه های بسیار خوبی تعریف شده است برای مثال پروژه بهسازی جاده قدیم مسجدسلیمان(تنگ تلفن) با اعتباری ۴۰ میلیارد تومان در مرحله مناقصه،شروع پروژه جمع آوری گازهای همراه در شهرستان با اعتباری ۱۴۰۰ میلیارد تومان در شهرک صنعتی شماره ۲ از اواخر تیرماه ،آغاز تکمیل پروژه پل های ورودی شهر با ۴۲ میلیارد تومان،پروژه اتصال خط لوله گاز شهری دانشگاه تا هفت شهیدان که بزودی شروع می شود،پروژه فاضلاب شهری با اعتبار ۲۰۸ میلیارد تومان از نفتون تا فلکه باشگاه مرکزی،افتتاح ساختمان اورژانس بیمارستان ۲۲ بهمن قدیم در تیرماه،پروژه پتروپالایش با برگزاری چندین جلسه در اهواز و پیگیری نماینده محترم شهرستان تقریبا موانع موجود برطرف شده است و بزودی کلنگ زنی می شود و بخش زیادی از پروژه های تعریف شده از محل بودجه نفت تحت عنوان مسئولیت های های تامین می‌شوند.

 

پیمان مولایی در پایان گفت:بیش از ۷۰۰ میلیارد تومان پروژه فاضلاب فعال در شهرستان داریم و از ۳ سال گذشته تاکنون حدود ۳۰۰ میلیارد تومان پروژه در روستاهای بخش گلگیر انجام یا در حال تعریف شدن است و در بخش آموزش هم حدود ۲۱ مدرسه شهرستان که بصورت نیمه کاره رها شدند پس از سفر معاون وزیر آموزش و پرورش مصوب شده است و پروژه تکمیل و مقاوم سازی دیگر مدارس بزودی توسط بخش خصوصی شروع میشود.

 

لازم بذکر است در این جلسه برای اولین بار به محمد خداکرم نژاد دانش آموز نخبه و رئیس مجلس دانش آموزی مسجدسلیمان زمان داده شد و مشکلات جامعه دانش آموزی و مدارس را عنوان کرد.

درباره نویسنده

247مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .


تمام حقوق این سایت برای © 2024 پارسوماش خبر. محفوظ است.
Спроектований : Амін Кашані Біргані