جلسه شورای اداری مسجدسلیمان برگزار شد+تصاویر

جلسه شورای اداری مسجدسلیمان برگزار شد+تصاویر

با حضور حجت الاسلام سید احمدی امام جمعه مسجدسلیمان، پیمان مولایی فرماندار، اعضای شورای تامین، روسای ادارات، اصحاب رسانه جلسه شورای اداری مسجدسلیمان برگزار گردید. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس امام جمعه مسجدسلیمان ضمن تبریک هفته دولت از مدیران شهرستان خواست برای حل مشکلات مردم تلاش مضاغف داشته باشند. وی با بیان این که جایگاه امروز مدیران امانتی ست که به آنان سپرده شده است گفت: امروز دولت بصورت شبانه روزی برای حل مشکلات مردم تلاش می کند و انتظار داریم در شهرستان مسجدسلیمان نیز اینگونه باشد. امام جمعه مسجدسلیمان ادامه داد: علیرغم تلاش مسئولین متاسفانه آمار بیکاری در این شهرستان بسیار بالاست که باید تدابیری اندیشیده شود و از ظرفیت های مختلف در شهرستان جهت کاهش آمار بیکاری استفاده شود.

 

پیمان مولایی فرماندار مسجدسلیمان نیز ضمن تبریک هفته دولت و روز پزشک از بهره برداری و کلنگ زنی حدود ۱۲۰ پروژه در هفته دولت خبر داد و گفت:این پروژه ها در حوزه های مختلف راه، بهداشت و درمان،شهرداری و… خواهند بود که با حضور مسئولان استانی و شهرستانی کلنگ زنی و یا به بهره برداری خواهند رسید.

 

فرماندار مسجدسلیمان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مشکلات حوزه آب و فاضلاب در شهرستان گفت: از مدیرکل محترم آب و فضلاب استان می خواهیم هر چه سریع تر نسبت به حل مشکلات آب و فاضلاب شهرستان ورود کند. وی ادامه داد: به هیچ وجه پذیرفتنی نیست پروژه فاضلاب باشگاه مرکزی تا فلکه نفتون که همه مراحل اداری آن طی و حتی پیمانکار آن نیز مشخص شده است علیرغم پیگیری های مکرر همچنان راکد مانده باشد. وی همچنین با اشاره به پروژه های راه گفت: چهار بانده کردن بعضی مسیرها در جاده اهواز به مسجدسلیمان حدود ۴ سال زمان برده است که قابل توجیه نیست ضمن آن که خیلی از پروژه های دیگر این مسیر در حال حاضر غیر فعال است. وی در ادامه از استمرار فعالیت پروژه احداث جاده مسجدسلیمان-اندیکا ابراز رضایت کرد و گفت: این پروژه به طول ۱۳ کیلومتر توسط بخش خصوصی در حال فعالیت است که توسعه و احداث این مسیر به عنوان مسیر مواصلاتی دو استان بین استانی می‌تواند نقش مهمی در توسعه منطقه و افزایش تردد در مسیر ارتباطی داشته باشد.

 

فرماندار مسجدسلیمان در بخش دیگری از سخنان خود با گلایه از بعضی مدیران شهرستان در ضعف اطلاع رسانی پروژه های انجام شده از آنان خواست بصورت روزانه خدمات ارائه شده از طریق رسانه ها اطلاع رسانی شود.

 

وی در بخش پایانی سخنان خود با بیان این که مبارزه با فساد مختص شهرداری و شورای شهر نیست اظهار داشت: مدیران اجرایی شهرستان در مبحث مبارزه با فساد با دستگاههای متولی همکاری داشته باشند. در غیر این صورت به شدت با آنان برخورد خواهد شد.

 

وی همچنین خواستار رعایت نظم و انضباط اداری، توسعه موضوعات فرهنگی، رعایت حقوق شهروندی، مردم داری، عملکرد جهادی و انجام سایر امور شد.

 

حجت الاسلام مرعشی رئیس دادگستری شهرستان مسجدسلیمان با اشاره به لزوم تکریم ارباب رجوع به عنوان یک اصل مهم در مدیریت خطاب به مدیران شهرستان گفت: حل مشکلات مردم و تکریم ارباب رجوع را در اولویت کاری خود قرار دهید و تا آن جایی که قانون اجازه می دهد از کاغذبازی های بیهوده پرهیز کنید.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به لزوم اطلاع رسانی دقیق به مردم از مدیران دستگاههای اجرایی خواست برنامه های اجرا شده و یا در دست اقدام خود را به صورت دقیق به مردم اطلاع دهید چرا که باعث امیدواری خواهد شد. رئیس دادگستری مسجدسلیمان در بخش دیگری از سخنان خود از لزوم مبارزه با فساد توسط مدیران شهرستان سخن به میان آورد و گفت: هیچ کم کاری قابل پذیرش نیست، با مفسدان برخورد کنید پیش از آن که دستگاههای ناظر ورود کنند. مرعشی ادامه داد: دستگاه قضا هیچ محدودیتی برای مبارزه با فساد ندارد و در صورت گزارش سراغ همه نهادها خواهیم رفت و مردم اطمینان داشته باشند بدون تبعیض با افراد متخلف برخورد خواهیم کرد…

 

علی زلقی دادستان مسجدسلیمان نیز با بیان این که حرمت مردم باید حفظ شود خطاب به مدیران شهرستان گفت:حتی اگر نتوانید مشکلی را حل کنید موظف هستید به مردم احترام بگذارید. وی در بخش دیگری از سخنان خود از مدیران شهرستان خواست با نصب دوربین های امنیتی و نیروهای حراستی به کاهش وقوع جرم کمک کنند.

 

دادستان عمومی و انقلاب مسجدسلیمان در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به مدیران شهرستان گفت: دستگاه قضا در حراست و مراقبت از بیت المال و مبارزه با فساد هیچ خط قرمزی ندارد. در صورتی که مدیری از وقوع جرمی مطلع شود و آن را گزارش ندهد خود مجرم است و با او برخورد خواهد شد.

 

علی زلقی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که با متخلفین بدون در نظر گرفتن نام و عنوان او برابر قانون برخورد خواهد شد گفت: از همین تریبون اعلام می کنم هر کسی مستنداتی دارد که نشان بدهد کسی مرتکب جرم شده است به ما اعلام کند و مطمئن باشد پیگیری خواهد شد. وی ادامه داد: وظیفه خبرنگاران و نهادهای نظارتی است که در صورت اطلاع از ارتکاب جرم به ما اعلام کنند تا به جد پیگیری کنیم ضمن آن که اخبار رسانه های شهرستان مرتباً پیگیری و در مواردی که لازم باشد در راستای احقاق حقوق عامه ورود خواهیم کرد…

 

لازم به ذکر است در این جلسه مهندس هیهاوند مدیر شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، علی اکبر مبارزاده مدیر اداره آموزش و پرورش، دکتر عزیز دوست رئیس بیمارستان نفت، محمد رضایی سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای مسجدسلیمان به بیان بخشی از عملکرد ادارات تحت امر خود پرداختند.

درباره نویسنده

247مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .


تمام حقوق این سایت برای © 2024 پارسوماش خبر. محفوظ است.
Спроектований : Амін Кашані Біргані