دکتر شاپور حاجی پور شهردار عنبر سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر و فرارسیدن هفته دولت را تبریک گفت

هفته دولت و سالروز شهادت دولتمردان عمل و اندیشه های روشن، رجایی و باهنر گرامی باد.

 

 

 

 

دکتر شاپور حاجی پور شهردار عنبر سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر و فرارسیدن هفته دولت وروز کارمند را تبریک گفت.

 متن پیام بدین شرح می باشد

 هفته دولت یادآور فداکاری‏های فرزندان پاک نهاد و گرانقدر انقلاب و احیا کننده روزهای پرشور خدمتگزاری، شهیدان بزرگ، رجایی و باهنر است.

 تاریخ ایران اسلامی همواره شاهد ایثارگری ها و از خود گذشتگی های دلیرمردانی بوده که غیر از خدا هیچ نمی دیده و تمام هدفشان خدمت به خلق و اعتلای انقلاب اسلامی بوده است.

 بی شک همه ما می بایست با تأسی از ویژگی های والای اخلاقی و رفتاری شهیدان رجایی و باهنر آنان را الگوی همیشگی خود قرار داده و با بهره گیری از رفتار این شهیدان عزیز و تلاش و کوشش در راه تعالی میهن اسلامی و در راستای تحقق اهداف دولت ونظام بسته به ماموریت مان که اجرای برنامه تحول سلامت و همچنین الگوی چشم انداز بیست ساله کشوراست . گام برداشته و زمینه های رشد و پیشرفت روزافزون کشور را در حیطه های مختلف به ویژه در حیطه سلامت،علم و دانش و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را فراهم آوریم.

 در پایان اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت و بویژه شهیدان رجایی و باهنر ، هفته دولت و روز کارمند را به همه دولت مردان و کارمندان خدوم تبریک عرض نموده و موفقیت همگان را در راستای تحقق آرمانهای بلند حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری تا رسیدن به جایگاه رفیع علمی از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

 

درباره نویسنده

247مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .


تمام حقوق این سایت برای © 2024 پارسوماش خبر. محفوظ است.
Спроектований : Амін Кашані Біргані