آغاز عملیات لکه گیری آسفالت محور میدان دانشگاه آزاد، حد فاصل میدان شهید بهنام محمدی

آغاز عملیات لکه گیری آسفالت محور میدان دانشگاه آزاد، حد فاصل میدان شهید بهنام محمدی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پارسوماش خبر، صبح امروز چهارشنبه ۲۷ تیرماه، عملیات اجرایی لکه گیری آسفالت از محور منطقه میدان ورودی دانشگاه آزاد، حد فاصل میدان شهید بهنام محمدی توسط معاونت امور زیر بنابی و شهرسازی(واحد عمران) و نظارت کارشناسان فنی انجام گردید.

در همین رابطه محمد خسروی شهردار مسجدسلیمان اظهار داشت: به منظور مناسب سازی سطح خیابان ها، رفع نواقص موضعی، جلوگیری از گسترش خرابی روسازی آسفالت‌ها و همچنین تامین سطحی ایمن در معابر  عملیات مذکور با روند مطلوبی در حال انجام و پیشرفت است.

وی افزود:با توجه به وسعت زیاد معابر سطح شهر و تعدد محلات و نیاز گسترده معابر به رفع ایرادات ، ترمیم و روکش، طبق اولویت بندی تا پایان فصل عمرانی انجام خواهد پذیرفت.

شهردار مسجدسلیمان در خاتمه ضمن تقدیر از اقدامات مجموعه حوزه معاونت فنی و عمران در راستای رفاه و تسهیل در عبور و مرور شهروندان تلاش کرده اند، افزود: آسفالت و بهسازی معابر اصلی و فرعی به عنوان یک اولویت مهم در دستور کار قرار دارد، و برای عمران و نوسازی معابر و محلات برنامه های مختلفی بر مبنای دستور العمل های تعیین شده که به صورت روزانه اجرایی خواهد شد.

درباره نویسنده

298مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .


تمام حقوق این سایت برای © 2024 پارسوماش خبر. محفوظ است.
Спроектований : Амін Кашані Біргані