آیین رونمایی از ۱۰ دستگاه اتوبوس بازسازی شده ناوگان حمل‌ونقل عمومی شهری برگزار شد

آیین رونمایی از ۱۰ دستگاه اتوبوس بازسازی شده ناوگان حمل‌ونقل عمومی شهری برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پارسوماش خبر ، محمد خسروی شهردار مسجدسلیمان در این آیین اظهار داشت : با توجه به فرسودگی ناوگان اتوبوسرانی شهری شهرداری مسجدسلیمان، سال گذشته بنا بر این شد اتوبوس های فرسوده و نیمه فرسوده جهت بازسازی کامل به تهران منتقل شوند که در حال حاضر ۱۰ دستگاه اتوبوس آماده بهره برداری هستند و ۴ دستگاه دیگر نیز عنقریب به ناوگان حمل و نقل شهری مسجدسلیمان اضافه خواهند شد .

 

وی افزود : این طرح سال گذشته با پیگیری اعضای محترم شورای شهر مسجدسلیمان برای رفاه و آسایش شهروندان اجرا و به سرانجام رسید ان شاءالله که شهید شیرین این خدمت گوارای وجود مردم عزیزمان باشد.

 

وی در ادامه گفت : تمام تلاش فرماندار محترم، اعضای شورای شهر و مدیریت شهری در جایگاه خدمتگزاری رفاه حال شهروندان و رضایت ایشان است.

 

در ادامه پیمان مولایی فرماندار مسجدسلیمان بیان داشت: تعمیر و بهسازی اتوبوسهای شهرداری مسجدسلیمان کار بسیار مهمی بود که به علت مراحل پیچیده اداری و اخذ مجوزات لازم با وقفه ای چند ماهه مواجه شد و با لطف خدا و همت اعضای شورای شهر ، شهردار و معاونت عمرانی استانداری منتج به تجهیز کامل و اضافه شدن آنها به ناوگان حمل و نقل شهری شد.

 

وی اضافه کرد : پروژه های متعددی در دستور کار شهرداری قرار دارد که به مرور در حال اجرا می‌باشند.

 

در خاتمه غضبان حکمت نژاد رئیس شورای شهر مسجدسلیمان گفت : این کار حاصل زحمات شهردار و سرپرست قبلی ، معاونت حمل و نقل ، اعضای شورای شهر و شهردار جدید است که امیدواریم موجب رضایت خاطر همشهریان عزیز و شریف مسجدسلیمانی قرار گیرد.

 

لازم به ذکر است به دستور شهردار مسجدسلیمان کلیه خدمات ناوگان اتوبوسرانی شهرداری مسجدسلیمان (درون شهری) تا اربعین حسینی رایگان اعلام گردید.

 

درباره نویسنده

299مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .


تمام حقوق این سایت برای © 2024 پارسوماش خبر. محفوظ است.
Спроектований : Амін Кашані Біргані