آیین رونمایی از تندیس سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در مسجدسلیمان برگزار شد‌

آیین رونمایی از تندیس سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در مسجدسلیمان برگزار شد‌

پارسوماش خبر، در ابتدای این مراسم محمد خسروی شهردار مسجدسلیمان اظهار داشت: مسجدسلیمان امروز به خود می بالد که تندیس فرزند رشید و افتخار قوم لر، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در ورودی آن نصب گردید.

وی در خصوص مکان جانمایی این تندیس بیان داشت: با حمایت اعضای محترم شورای شهر، مکان نصب تندیس میدان ورودی شهر از سمت دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب شد که در واقع این میدان چهارراه ایل بختیاری محسوب می شود .

در ادامه پیمان مولایی فرماندار مسجدسلیمان ضمن تبریک فرا رسیدن هفته وحدت، ولادت با سعادت پیامبر عظیم الشان اسلام (ص) و میلاد حضرت امام صادق (ع) بیان داشت: در شورای فرهنگ عمومی شهرستان با درایت امام جمعه محترم، این میدان مزین به نام سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی شد که پس از تصویب ، شهردار و اعضای شورای شهر اقدام به بهسازی و خرید این تندیس کردند که بحمدالله امروز رونمایی شد.

سردار محسن رضایی نیز در این مراسم اظهار داشت : از فرماندار ، شهردار و امام جمعه تشکر میکنم چرا که ورودی شهر حماسه ، مقاومت، مردانگی و وفاداری را مزین به نام یکی از سرداران بزرگ دفاع مقدس کردند که از قضا اجداد ایشان نیز از همین خاک برخاستند.

وی اضافه کرد : بی شک شهرستان مسجدسلیمان لایق این بود که تندیس چنین سردار بزرگ و گرانقدری در ورودی آن نصب شود، سردار شهید عزیز به این مناطق تعلق خاطر داشت و بهترین کار همین بود که تندیس ایشان در این مکان نصب شود.

درباره نویسنده

343مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .


تمام حقوق این سایت برای © 2024 پارسوماش خبر. محفوظ است.
Спроектований : Амін Кашані Біргані