نمره مثبت برای همکاری و همدلی در مسجدسلیمان و میزبانی بی عیب و نقص مسابقات لیگ کشتی کشور

نمره مثبت برای همکاری و همدلی در مسجدسلیمان و میزبانی بی عیب و نقص مسابقات لیگ کشتی کشور

به گزارش پارسوماش خبر،دور رفت مسابقات لیگ برتر کشور فرنگی کشور در روز پنج شنبه ۵ مهرماه به میزبانی مسجدسلیمان برگزار شد و کشتی گیران به رقابت پرداختند.

تیم شهرداری مسجدسلیمان به عنوان تنها نماینده خوزستان در این مسابقات شرکت داشت و عملکرد خوبی را در مقابل تیم های مقاومت البرز و نفت و گاز زاگرس به نمایش گذاشت.

در اولین مسابقه تیمی شهرداری مسجدسلیمان بازی مقابل مقاومت البرز،همه ۱۰ بازی را کشتی گیران فرنگی کار تیم شهرداری مسجدسلیمان پیروز شدند که در جای خود ارزشمند و بی نظیر است.

در دومین مسابقه،تیم شهرداری مسجدسلیمان در مقابل نفت و گاز زاگرس حاضر شد که در مجموع نتیجه تیمی ۵-۵ بدست آمد اما تیم زاگرس به لطف تقاضل امتیاز کلی پیروز شد.

فارغ از این نتیجه خوب،نقطه عطف این داستان میزبانی خوب و بی نقص شهرستان مسجدسلیمان بود که رضایت همه عوامل و دست اندرکاران فدراسیون کشتی را بدنبال داشت.

میزبانی از مسابقات لیگ برتر کشتی فرنگی آنهم در سطح کشور بدون شک مستلزم همت جمعی و کار شبانه روزی است که در شهرستان مسجدسلیمان این کار تحقق یافت و همه پای کار آمدند.

تشویق و ترغیب جوانان و نوجوانان برای ورود به عرصه ورزش یکی دیگر از نقاط مثبتی به شما می رود که این تورنومنت های ملی می تواند رقم بزند و در جریان برگزاری این مسابقات در مسجدسلیمان،حضور با شوق جوانان مسجدسلیمانی در حمایت از تیم شهرداری گویای این موضوع بود.

من حیث المجموع همت و همکاری همه عوامل برای میزبانی خوب مسجدسلیمان در مسابقات لیگ برتر کشتی فرنگی کشور برگ زرین دیگری را در کارنامه پرافتخار این شهرستان ثبت و ضبط نمود و امید آنکه نام مسجدسلیمان کما فی السابق در سطوح اول ورزش کشور دیده شود.

درباره نویسنده

343مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .


تمام حقوق این سایت برای © 2024 پارسوماش خبر. محفوظ است.
Спроектований : Амін Кашані Біргані